1116 Budapest,
Sopron út 62.
1509 Budapest,
Pf: 48/1.
E-mail: sandor.laszlo@durko.hu durkosandorlaszlo@gmail.com
Tel.: +36(30) 941-7944
Mobil: +36-70-7030197
A legjobb reklám szájhagyomány útján terjed. Ebben segítünk. Tudjuk, hogy a reklámra költött pénz fele kidobott pénz, csak nem tudni melyik fele. Segítünk megnézni.
Szolgáltatásunkba beletartoznak reklámkampányok tervezése, szervezése a kreatív, stratégiai, grafikai tervezésen át a nyomdai kivitelezésig. De igény szerint a reklámfotózás, és reklámfilmek készítése is.
A békák példázata buzdít céljaink elérésére, és bizonyítja a szavak, a reklám különféle hatásait is.
A békák példázata, avagy egy életre szóló lecke
Volt egyszer egy csoport béka...
... akik versenyezni akartak.
Egy nagyon magas toronyba akartak feljutni.
Sok néző gyűlt össze, hogy figyeljék a versenyt és bíztassák
békákat.
Elkezdődött a verseny...
De...
A nézők közül senki nem hitt abban, hogy egy békának is sikerülni
fog feljutni a torony csúcsára.
Ilyeneket mondogattak:
„Oh, de fárasztó!!!
Sosem fognak feljutni!"
Vagy:„Semmiképp nem sikerülhet, a torony túl magas!"
A békák kezdtek lemaradozni...
...egyetlenegy kivételével aki élénken kapaszkodott felfele...
A nézők kiabáltak:
„Ez túl fárasztó! Senki sem fog feljutni!"
Egyre több béka gondolta meg magát és fordult vissza...
...Csak az az egy haladt tovább kitartóan...
Egyáltalán nem akarta feladni!
Végül mindegyikük feladta, azt az egy békát kivéve, aki hatalmas
ambícióval és kitartással egyedül jutott fel a torony csúcsára!
Ezután a többi béka és a nézők is meg akarták tudni, hogyan
sikerült neki az, amit mindannyian lehetetlennek hittek.
Egy néző odament a békához és megkérdezte, hogyan
volt annyi ereje, hogy feljusson a csúcsra.
Ekkor derült ki, hogy...
A győztes béka SÜKET volt!!!
A tanulság?Sose hallgassunk azokra az emberekre, akik mindig negatívok és
pesszimisták...
...mert ők elrabolják a legszebb vágyainkat és reményeinket, amiket
lelkünkben hordozunk!
Gondoljunk mindig a szavak erejére,
mert bármit hallunk vagy olvasunk, az mind befolyásolja tetteinket!
Tehát:
A reklám tervezésnél legyünk kreatívak és körültekintőek, jó pozicionálással
és pozitív üzenetekkel, hogy ne csak a süketekre hassunk.